Blogg
Bredda dina kunskaper och få inspiration
Zoho Desk
Kundservice, kundtjänst, kundcenter och helpdesk ja kärt barn har många namn. Detta är troligtvis en av dom absolut viktigaste funktionerna i ett företag för att skapa nöjda kunder! Nöjda och trogna kunder som pratar väl om er är ambassadörer som hjälper er att skapa...
Zoho partner Sverige
Vi hjälper svenska företag att nå framgång med hjälp av Zoho - en av världens främsta molnplattformar för digitalisering! Zoho Chennaibaserade Zoho är en av pionjärerna inom SaaS och erbjuder en omfattande svit av prisbelönta online applikationer för verksamhet,...
Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus Zoho CRM Plus ger din försäljning, marknadsföring, support och övriga verksamhet möjlighet att fungera som en enhet. Överbrygg klyftan mellan dina försäljnings-, marknadsförings- och supportteam med Zoho CRM Plus, en gemensam...
Zoho CRM hjälper dig hantera ditt säljarbete på distans!
Distansarbete är här för att stanna oavsett Coronaviruset eller inte. Med världsledande Zoho CRM hanterar du dina kundrelationer och får mängder av funktioner som underlättar ditt distansarbete. Dessutom erbjuds Zoho CRM till en mycket konkurrenskraftig prisbild. I...
Framtidssäkra din organisation!
Svininfluensan, fågelinfluensa, corona när kommer nästa, för detta kommer att hända igen och igen! Distansarbete är här för att stanna Implementera distansarbete som ett naturligt arbetssätt i organisationen! Lita på anställda och ge dom mer frihet att välja...
Leveransvillkor, vad är incoterms?
När en kund köper en vara måste varan transporteras mellan säljaren och köparen. Vid försäljning av varor är det därför viktigt att båda parter är överens om vad som ska gälla avseende transporten och vem som bär ansvaret för kostnaderna och riskerna som uppstår i...
Supply Chain vs Value Chain
Supply Chain syftar till integrationen av alla aktiviteter som är inblandade i sourcing, upphandling, transformering och logistik. Value Chain innefattar kedjan inom en affärsverksamhet där värde adderas till de varor och tjänster som erbjuds av företaget för att öka...
ISO – en allmän översikt
ISO som står för International Organization for Standardization är en oberoende, icke-statlig internationell organisation med 162 nationella standardiseringsorgan som medlemmar. Med hjälp av sina medlemmar samlar ISO experter i tekniska kommittéer för att främja...
Six Sigma – en översikt
Six Sigma är ett av de ledande globala koncepten för verksamhetsutveckling och kvalitet. Six Sigma är en metodik för förbättringsprojekt vars syfte är att reducera oönskad variation i tillverknings- och affärsprocesser. Oönskad variation och defekter inom...
RACI modellen för framgångsrika projekt
RACI modellen kan enkelt beskrivas som ett verktyg för att identifiera och fördela roller och ansvar i projekt. RACI är en förkortning för Responsible, Accountable, Consulted och Informed. Flertalet studier har påvisat att en tydlig fördelning av roller och ansvar...